.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
 استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد.

سرپرست جدید فرمانداری چالوس منصوب شد
استاندار مازندران در حکمی فرماندار یکی از شهرستان ها را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس منصوب کرد. (ادامه)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت.
دهه ۹۰ را باید دوره تعطیلی خیلی از بخش‌ها بدانیم/ بسیاری از مسئولین شرایط سال ۱۴۰۰ را حتی از وضعیت زمان جنگ بدتر می‌دانستند/ در شروع دولت ۴۸۰ هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم/ با پول فروش نفت این کسری بودجه را جبران کردیم/ اگر اقدامات دولت سیزدهم نبود تورم سه رقمی می شد/ مذاکرات را متوقف نکردیم پای میز مذاکره هستیم ولی التماس هم نمی‌کنیم(خبر)
رئیسی همزمان با دومین سالروز اعتماد ایرانیان به ایشان، در نهمین گفتگوی تلویزیونی با مردم سخن گفت. (ادامه)
با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟ سنگ قبر رستم قاسمی جنجال به پا کرد /مگر او در چین به شهادت رسیده است؟ + عکس
با حک کلمه شهادت برای درگذشت رستم قاسمی، این سوال پیش می‌آید که در چین چه اتفاقی برای او رخ داده که منجر به شهادتش شده است؟(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)
خانه ابدی رستم قاسمی+عکس
تصویری از خانه ابدی رستم قاسمی در قطعه 24 بهشت زهرای تهران را ببینید.(ادامه)
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند. پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت مرحوم رستم قاسمی
در بخشی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب آمده است: آقای رستم قاسمی ایشان از جمله‌ی مردان انقلابی و خدمتگزار و خستگی ناپذیر کشور بودند و در عرصه‌های گوناگون خدمات ارزشمندی کردند و تا آخرین روز‌های حیات، تلاش‌های خود را ادامه دادند.(ادامه)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. شانه‌های نحیف و مسئولیت‌های سنگین !(يادداشت)
پس از در گذشت مرحوم رستم قاسمی محور برخی تمجیدها از وزیر فقید راه و شهرسازی این بود که ایشان تا آخرین لحظات عمر خود نیز با جدیت در پی انجام وظایف محوله بود و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی کرد. (ادامه)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. تصاویر: مراسم ترحیم مرحروم رستم قاسمی(خبر)
مراسم ترحیم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی عصریکشنبه در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد
پیکر مرحوم خادم الرضا، "رستم قاسمی" وزیر پیشین راه و شهرسازی در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.(ادامه)
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت. پیکر رستم قاسمی از چین به ایران منتقل شد/ اعلام زمان تشییع
پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه (۱۹آذرماه) به وطن خود ایران بازگشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۹ آذر
چهلم شهدای جنایت در شاهچراغ، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مهرداد بذرپاش  وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد. پیام تسلیت بذرپاش به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت رستم قاسمی، بیان داشت: این شخصیت خدوم و فداکار ، تمامی عمر پر برکت خویش را وقف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران کرد و تا آخرین روزهای حیات ، لحظه ای از تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه باز نایستاد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند. پیام رئیس‌جمهور برای درگذشت مرحوم رستم قاسمی
رئیس‌جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند.(ادامه)
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند. پیام تسلیت مسئولان لشکری و کشوری به مناسبت درگذشت رستم قاسمی
برخی مسئولان کشوری و لشکری از جمله معاون اول رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفتند.(ادامه)
رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز ۱۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت. رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی درگذشت/ آخرین توییت قاسمی قبل از فوت
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.(ادامه)
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد. نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه با حضور بذرپاش
امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر) و بعد از جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی، نخستین جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به ریاست « مهرداد بذرپاش » وزیر جدید با حضور تمامی معاونان ستادی، حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
معاون سابق وزیر راه: خیلی فرق می‌ کند چه کسی وزیر راه و شهرسازی باشد
همواره مخالف این عقیده بوده‌ ام که «مدیران هیچ کاره هستند و در جای دیگری تصمیمات گرفته می‌ شود».(ادامه)
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود. پشت پرده مخالفت‌ با ورود بذرپاش به کابینه رئیسی چیست؟ / اختلاف قدیمی که با عذرخواهی هم حل نشد!
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.

رونمایی از گزینه جدی تصدی وزارت راه و شهرسازی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه دوم آذر
روزنامه‌های امروز به واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و آلودگی هوا پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند. «افندی‌زاده» سرپرست وزارت راه‌ و شهرسازی شد + رزومه
شمال نیوز : افندی‌زاده تا زمانی که مجلس به وزیر پیشنهادی بعدی که گویا «مهرداد بذرپاش» است ، سرپرست وزارت راه و شهرسازی خواهد ماند.(ادامه)
 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

تغییر وزیر راه جدی است/ «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای جایگزینی رستم قاسمی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود. (ادامه)
رستم قاسمی می‌رود یا می‌ماند؟
شایعه مجدد استعفای رستم قاسمی و عدم حضور او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، گمانه‌زنی‌ها برای خداحافظی قریب الوقوعش از وزارت راه و شهرسازی را تقویت کرده؛ هرچند هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.(ادامه)
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است. رستم قاسمی می‌رود و بذرپاش جای او را می‌گیرد ؟
در کنار مهرداد بذرپاش، نام افرادی مانند علی نیکزاد، سعید محمد، مسعود میرکاظمی و سیدمهدی هاشمی نیز مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز: شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است. زمزمه استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی
شمال نیوز: شنیده‌ها از دولت حاکی از آن است که رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا داده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.